Svetovanje in podpora visokošolskim učiteljem in sodelavcem pri pripravi aktivnosti v spletnih učilnicah

Na Filozofski fakulteti UL je Mitja Podreka v okviru skupnosti multiplikatorjev v študijskem letu 2021/2022 izvedel številna svetovanja, kjer je visokošolskim učiteljem in sodelavcem nudil pomoč pri pripravi in izvedbi aktivnosti v spletni učilnici Moodle.

Kaj so počeli?

Večina udeležencev je potrebovala pomoč pri nastavitvah spletnih učilnic in izbiri primernih aktivnosti za izvedbo pedagoškega procesa. Poleg tega je izvajalec veliko časa namenil preučevanju naprednejših aktivnosti in prilagajanju le-teh željam posameznih visokošolskih učiteljev in sodelavcev.

Kaj so bili cilji svetovanj? 

Cilji svetovanj so bili: 

  • uvajanje novih uporabnikov za uporabo spletne učilnice Moodle,
  • spodbujanje visokošolskih učiteljev in sodelavcev pri uporabi spletne učilnice Moodle,
  • svetovanje in pomoč visokošolskim učiteljem in sodelavcem pri pripravi in izvedbi aktivnosti v spletni učilnici Moodle,
  • predstavitev možnosti visokošolskim učiteljem in sodelavcem, ki jih ponuja spletna učilnica Moodle,
  • pregledovanje in potrjevanje prevodov slovenskega jezikovnega paketa za spletno učilnico Moodle.
Podreka-slika

Mitja Podreka

Multiplikator za didaktično uporabo IKT v pedagoškem procesu na UL FF

Kaj so ugotovili?

Na Filozofski fakulteti UL uporabljajo spletne učilnice Moodle že 16 let in sedaj jih uporablja že večina visokošolskih učiteljev in sodelavcev. Izvajalec je v preteklosti redno organiziral delavnice, ki pa jih je zaradi pomanjkanja interesa v zadnjih letih opustil. Z rastjo uporabe spletnih učilnic pa se je povečala želja po boljšem poznavanju funkcionalnosti, ki nam jih spletna učilnica ponuja, zato je izvajalec pričel z izvajanjem individualnih svetovanj, kar mu je omogočalo, da se je posameznemu udeležencu bolje posvetil pri snovanju, pripravi in izvedbi aktivnosti v spletni učilnici.

Kakšni so načrti za naprej?

Izvajalec razmišlja o pripravi kratkih mesečnih webinarjev, na katerih bi predstavljal posamezne funkcionalnosti spletne učilnice, poleg tega pa bi bil visokošolskim učiteljem in sodelavcem na voljo za nasvete v živo preko videokonferenčnega srečanja. Prav tako ima v načrtu pripravo podpornega gradiva za prehod na verzijo Moodle 4.0 ter prevod novega uporabniškega vmesnika.

Naročite se na naše e-novice...

… in bodite prvi obveščeni o dogajanju v Centru UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu.