Z delom v skupnosti multiplikatorjev nadaljuje prof. dr. Petra Zrimšek iz Veterinarske fakultete UL, ki je v sodelovanju z doc. dr. Andrejo Lavrič izvedla številna usposabljanja za pedagoge in visokošolske sodelavce na univerzitetnem visokošolskem zavodu na temo osnove visokošolske didaktike.
Kaj so počeli?
Na usposabljanjih so se posvetili komunikaciji s študenti, si ogledali oblike in metode visokošolskega izobraževanja, spregovorili o aktiviranju in motiviranju študentov v pedagoškem procesu, se posvetili uvajanju študentov v učinkovite strategije (samostojnega) študija ter si ogledali možnosti preverjanja in ocenjevanja znanja na področju visokošolskega izobraževanja.
Kaj so bili cilji izvedenih usposabljanj?
- Seznanitev s kakovostnim izvajanjem različnih oblik in metod visokošolskega izobraževanja in s kriteriji njihovega izbiranja,
- spoznavanje pomena in načinov spodbujanja motivacije, pozornosti in aktivnejšega učenja študentov,
- pridobivanje razmišljajočega stališča do visokošolske pedagoške prakse in pripravljenost za njeno stalno izboljševanje na osnovi zbiranja podatkov in mnenj o njeni učinkovitosti.
Kaj so ugotovili?
Udeleženci so bili motivirani za delo in so na usposabljanjih tudi aktivno sodelovali, poleg tega pa izvajalki ocenjujeta, da si udeleženci zares prizadevajo za kvalitetno izveden pedagoški proces.
Kakšni so načrti za naprej?
Seminar »Osnove visokošolske didaktike« bodo na UL VF organizirali tudi v prihodnje, saj je opravljen seminar na članici pogoj za prvo zaposlitev na pedagoškem delovnem mestu.