V januarju in februarju 2021 bomo zaradi pozitivnih odzivov in dodatnih povpraševanj po izobraževanjih pripravili že tretji krog webinarjev, na katerih predstavljamo orodja MS Teams in Zoom za uporabo v pedagoškem procesu.
Vabljeni k udeležbi.
V spletni učilnici Moodle ni na voljo nobene dejavnosti, ki bi omogočala skupno označevanje PDF dokumentov, kar bi pedagogom in študentom omogočalo sodelovalno delo in podajanje povratnih informacij. To možnost nam ponuja prostodostopni vtičnik PDF Pripisovanje, s katerim lahko uporabniki označujejo dele PDF dokumenta ter se o njih pogovorijo z vrstniki oz. pedagogom. Na webinarju si bomo ogledali, kako pripravimo dejavnost za skupno komentiranje PDF dokumentov ter kako uporabljamo funkcionlnosti sodelovalnega pisanja, komentiranja in označevanja tako v vlogi pedagoga kot tudi študenta.
V spletni učilnici Moodle se pogosto srečujemo z izzivom pridobivanja povratnih informacij s strani študentov na vprašanja različnih tipov. Ankete, ki so na voljo v spletni učilnici Moodle, so predpripravljene in jih ne moremo spreminjati. Zato se pedagogi poslužujejo različnih prostodostopnih vtičnikov, kot sta Odziv in Vprašalnik. Na webinarju si bomo ogledali vtičnik Vprašalnik v spletni učilnici Moodle, ki nam ponuja možnost ustvarjanja kompleksnih vprašalnikov in naprednega zbiranja in analiziranja povratnih informacij s strani študentov. Ogledali si bomo, kako lahko v vprašalnik dodajamo različne tipe vprašanj ter si prikažemo različna poročila z odgovori študentov.
Na drugem webinarju na temo uporabe H5P si bomo ogledali napredne možnosti ustvarjanja interaktivnih učnih gradiv z orodjem H5P, kjer lahko več enostavnejših gradiv (npr. različna vprašanja, naloge) združimo v kompleksnejše gradivo, kot so interaktivne predstavitve, interaktivni videoposnetki, adaptivna učna gradiva ipd.
Spletna učilnica Moodle ne vsebuje osnovne dejavnosti za izvedbo videosrečanj. Zato se poslužujemo videokonferenčnih sistemov, kot so BigBlueButton, Zoom, MS Teams ipd. Na webinarju si bomo ogledali, kako lahko znotraj spletne učilnice Moodle organiziramo srečanje z vtičnikom Zoom, kako s študenti delimo povezavo do srečanja v MS Teams ter kako lahko pri tem vključimo uporabo koledarja za lažjo organizacijo in sledenje dogodkov.
Z verzijo 3.9 spletne učilnice Moodle med dejavnostmi vključujejo tudi H5P dejavnost, ki nam omogoča enostavno ustvarjanje več kot 50 različno kompleksnih interaktivnih učnih gradiv. Na webinarju bomo spoznali orodje H5P ter si ogledali in ustvarili nekaj enostavnejših tipov vsebin, ki jih lahko uporabimo kot uvodno motivacijo v obliki iger, za predstavitev vsebine in za sprotno preverjanje znanja.
Velikokrat se niti ne zavedamo, da so v spletni učilnici Moodle na enem mestu zabeleženi vsi rezultati, ki so jih dosegli študenti preko različnih aktivnosti. Poročilo ocene je namenjeno pregledu nad uspešnostjo študentov ter spremljanju njihovega napredka v različnih aktivnostih. Na webinarju se bomo seznanili s poročilom ocene ter nakaj možnostmi prilagoditev, ki nam omogočajo urejanje prikaza ocen oz. rezultatov študentov na način, ki ustreza pedagogu. Ker v poročilu z ocenami vidimo tudi splošni uspeh pri predmetu, si bomo ogledali, kako lahko podatke kategoriziramo in si pripravimo lastne izračune.