Formativno spremljanje z uporabo IKT ob velikonočnih praznikih
V prihajajočih dneh praznujemo veliko noč in s tem tudi velikonočni ponedeljek, ki je v Sloveniji tudi dela prost dan. Gre za krščanski praznik povezovanja in druženja, ki ga pa danes praznujejo po celem svetu ne glede na versko pripadnost.
Velika noč se po celem svetu praznuje na različne načine. Tudi v Sloveniji se izražajo raznolikosti slovenskih pokrajin in njihovih običajev na ta dan. Po nekaterih pokrajinah lahko občudujemo posebne umetnosti okraševanja pirhov. Ali ste že kdaj slišali za belokranjske pisanice ali belokranjske drsanke, mogoče za vrhniške pirhe? Kakšne običaje imamo Slovenci, katere starinske izraze za veliko noč še vedno uporabljamo, kakšne igre s pirhi poznamo in še veliko več lahko spoznate v aktivnosti, ki smo jo za vas pripravili v Centru UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu.
Aktivnost je pripravljena z orodjem Formative, ki je namenjeno formativnemu spremljanju znanja študentov ob uporabi različnih aktivnosti. Aktivnost si lahko ogledate na različne načine:
- kliknite na povezavo: goformative.com/join in vnesite geslo: URRHV3;
- skenirajte QR kodo in vnesite geslo: URRHV3;
- pričnete z reševanjem aktivnosti kar na spletni strani v nadaljevanju:
Formative je spletno orodje za ustvarjanje različnih nalog za formativno preverjanje znanja študentov. Orodje nam omogoča:
- UČITELJEVO VREDNOTENJE - Učitelj lahko s pomočjo orodja ustvari različne naloge, kot so vprašanja odprtega in zaprtega tipa ipd. in jih primerno ovrednoti. Naloge uporabi za sprotno preverjanje znanja študentov.
- UČNO ANALITIKO - Orodje učitelju omogoča celovit pregled nad rezultati. Dostopa lahko do statistike reševanja po posameznem študentu ali nalogi.
- POVRATNE INFORMACIJE IN NAČRTOVANJE - Za vsako rešeno nalogo lahko študent pridobi povratno informacijo s strani učitelja in jo uporabi za nadaljnje načrtovanje učenja in dela.
Poleg orodja Formative obstajajo tudi druga alternativna orodja za sprotno preverjanje znanja, ki pa nam lahko pridejo prav tudi v času študija na daljavo:
- v spletni učilnici Moodle lahko v ta namen uporabljamo dejavnosti kviz, naloga, wiki, lekcija, slovar, forum, zbirka podatkov, (vtičnik) H5P ipd.;
- v sodelovalnem učnem okolju MS Teams lahko v ta namen uporabljamo kviz in nalogo ter druge dodatne vtičnike;
- v spletni učilnici Google Classroom lahko v ta namen pripravimo kvize in naloge;
- v spletnem učnem okolju GoConqr lahko pripravimo različne aktivnosti za sprotno preverjanje znanja, npr. kviz, miselni vzorec, učne kartice;
- v spletnem učnem okolju Edmodo lahko za ta namen uporabljamo kvize in naloge ter aktivnosti v okviru dodatnih vtičnikov;
- z Google vtičnikom InsertLearning lahko v brskalniku na posamezni spletni strani ustvarimo različne aktivnosti za namene sprotnega preverjanja razumevanja vsebine, npr. vprašanja odprtega in zaprtega tipa;
- z orodjem Wordwall lahko pripravimo različna interaktivna učna gradiva z namenom preverjanja znanja.
Za več idej kako z različno informacijsko-komunikacijsko tehnologijo (IKT) pripraviti aktivnosti z namenom preverjanja znanja študentov in kako jih vključiti v študijski proces se nam pridružite na intenzivni spletni delavnici Formativno spremljanje študijskega procesa z uporabo IKT ali na bolj fokusiranih spletnih delavnicah Vrednotenje znanja študentov ob inovativnih oblikah učenja z uporabo IKT ter Samovrednotenje in medvrstniško vrednotenje z uporabo IKT. V kolikor pa vas zanima vrednotenje znanja in spremljanje napredka študentov v spletni učilnici Moodle, vas vabimo na intenzivno spletno delavnico Moodle v izobraževanju 2 ali na fokusni spletni delavnici Vrednotenje znanja v spletni učilnici Moodle in Spremljanje znanja študentov z uporabo redovalnice v spletni učilnici Moodle.