Deljenje izkušenj s pedagogi o digitalizaciji predmetov za izvedbo študija na daljavo

Na Fakulteti za šport UL v skupnosti multiplikatorjev za didaktično uporabo IKT sodeluje izr. prof. dr. Tanja Kajtna, ki je s pedagogi delila izkušnje z digitalizacijo predmetov za izvedbo študija na daljavo.

Kaj so počeli?

Multiplikatorka je na članici v obliki predavanj pedagogom predstavila svoje izkušnje z digitalizacijo predmetov. Najprej je predstavila, kako se je digitalizacije lotila, sledila je predstavitev izhodišč, ki so jo vodila v idejo o digitalizaciji, nato pa je predstavila še sam proces priprave gradiv, ki je vključeval opis snemanja ter podporo, ki jo je pri tem nudil Center Digitalna UL. Na koncu je multiplikatorka prikazala še gradiva v spletni učilnici Moodle, ki so namenjena za samostojno delo oz. študij na daljavo.

Foto: Mavric Pivk

TanjaKajtna-e1689748733268

Tanja Kajtna

izr. prof. dr.

Multiplikatorka za didaktično uporabo IKT v pedagoškem procesu na UL FŠ

Kaj je bil cilj in izid izvedene aktivnosti?

Cilj aktivnosti je bil predstaviti pripravo gradiv za študij na daljavo pri dveh predmetih s področja psihologije. Na Fakulteti za šport UL namreč trenirajo številni športniki, ki so pogosto odsotni pri predavanjih, s čimer se spopadajo vsi pedagogi, zato je želela multiplikatorka predstaviti način reševanja tega izziva pri predmetih Pedagoška psihologija in Psihologija športa.

Izid aktivnosti je bila živahna diskusija udeležencev, ki so po predstavljenih aktivnostih in gradivih predlagali nekaj lastnih izkušenj in vidikov spoprijemanja s to situacijo, pri tem pa je nekaj idej za izboljšavo pripravljenih gradiv pridobila tudi multiplikatorka sama.

Kaj so ugotovili?

Multiplikatorka je z izvedbo predavanja zadovoljna, prav tako jo veseli tudi pozitiven odziv sodelavcev, ki so se predavanja udeležili. Na predavanjih se je razvila tudi zanimiva debata, kjer so si pedagogi izmenjali lastne izkušnje.

Kakšni so načrti za naprej?

Pridobljene ideje bo skušala multiplikatorka uporabiti v študijskih gradivih, nekatere ideje pa bo uporabila tudi pri delu s študenti v predavalnici.

V prihodnjih izvedbah predavanj z deljenjem izkušenj z digitalizacijo predmeta se namerava osredotočiti na bolj specifičen problem oz. na eno uporabljeno učno metodo ali pristop. Prav tako želi predstavitev pripraviti kot »študij na daljavo«, s pripravo sklopa gradiv, ki bi jih morali pedagogi pregledati, da bi s tem pridobili izkušnjo študenta.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Naročite se na naše e-novice...

… in bodite prvi obveščeni o dogajanju v Centru UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu.