Delavnica za študente: IKT pri poučevanju nemščine

V okviru skupnosti multiplikatorjev je tudi v koledarskem letu 2022 sodelovala doc. dr. Andreja Retelj iz Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, ki je za študente, bodoče učitelje tujih jezikov, tokrat izvedla delavnico za pripravo interaktivnih gradiv pri pouku nemščine.

Kaj so počeli?

Na tridnevni delavnici, ki je potekala med 18. in 20. 10. 2022 v živo na UL FF, so se študenti seznanili z naborom različne IKT za pripravo interaktivnih gradiv. Nato so, glede na zastavljene didaktične cilje, izbrali najprimernejše orodje, izdelali gradivo in ga vključili v celotno učno pripravo. Vse skupaj so na delavnici tudi predstavili, na koncu pa je sledila diskusija o smiselnosti uporabe posamezne IKT za doseganje zastavljenih učnih ciljev.

Foto: Janez Zalaznik

Andreja_Retelj_2

Andreja Retelj

doc. dr.

Multiplikatorka za didaktično uporabo IKT v pedagoškem procesu na UL FF

Kaj sta bila cilja delavnice?

Cilja delavnice sta bila:

  • Študenti se seznanijo z naborom orodij, ki so posebej primerna za poučevanje tujih jezikov v osnovni in srednji šoli.
  • Študenti preizkusijo nekatera orodja in z njimi izdelajo gradiva za uporabo pri pouku nemščine.

Kaj so ugotovili?

Delavnica je bila izjemno uspešna, saj so na njej, poleg slovenskih študentov germanistike na UL FF, na daljavo sodelovali tudi norveški študenti, s katerimi izvajalka sodeluje preko Erasmus+ projekta. Delavnico so tako obogatili tudi z vidika problematik poučevanja in vključevanja IKT v pedagoški proces v obeh šolskih sistemih.

Kakšni so načrti za naprej?

Zaradi velikega navdušenja študentov in internacionalizacije izvajalka načrtuje takšne delavnice organizirati enkrat letno tudi v prihodnje, saj pomenijo veliko obogatitev študijskega procesa tako z vidika samorefleksije kot tudi z vidika spoznavanja različnih šolskih sistemov in okoliščin poučevanja.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Naročite se na naše e-novice...

… in bodite prvi obveščeni o dogajanju v Centru UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu.