Reševanje izzivov časovnega prekrivanja predmetov s snemanjem predavanj in avditornih...
Novice
Testiranje primernosti orodij za individualno delo v spletni učilnici Moodle
Testiranje primernosti orodij za individualno delo v spletni učilnici Moodle...
Izšel je naš 4. PublIKaTor
Izšel je naš 4. PublIKaTor, kjer smo predstavili aktivnosti sodelavk...
Hibridni model poučevanja vsebin oblikovanja interaktivnosti učnih gradiv
Hibridni model poučevanja vsebin oblikovanja interaktivnosti učnih gradiv PREDMET: Programja interaktivnih...
Erasmus+ projekt WINnovators
Erasmus+ projekt WINnovators S Pedagoško fakulteto Univerze v Ljubljani sodelujemo...
Kombinirana raba videogradiv pri študiju temeljnega strokovnega predmeta z uporabo spletne učilnice Moodle
Kombinirana raba videogradiv pri študiju temeljnega strokovnega predmeta z uporabo...
Posvet Učitelji učiteljem: Aktivno vključevanje študentov v pedagoški proces z uporabo IKT
Posvet Učitelji učiteljem: Aktivno vključevanje študentov v pedagoški proces z...
Utrjevanje znanja pri poučevanju sodobnega korejskega jezika z uporabo spletne učilnice Moodle
Utrjevanje znanja pri poučevanju sodobnega korejskega jezika z uporabo spletne...
VABILO na delavnico: FUTURE FOCUSED BLENDED LEARNING IN SCIENCE AND ENGINEERING, 23.-24. 5. 2022, Slovenj Gradec, Slovenia
V ekipi Centra UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu...