Edpuzzle služi kot orodje, s katerim lahko videoposnetek opremimo s komentarji in vprašanji, na katere študenti odgovarjajo, in tako pripravimo interaktivni video. Odgovori študentov se zabeležijo in so lahko učitelju v pomoč pri spremljanju napredka in razumevanja. Okolje je primerno za preverjanje razumevanja in podajanje teoretičnih vsebin. Okolje omogoča individualni vpis študentov v razrede in tako omogoča zaprti krog uporabnikov, kar zelo ustreza varovanju osebnih podatkov.
V brezplačni različici lahko ustvarimo 20 interaktivnih videoposnetkov. To število lahko povečamo tako, da k uporabi orodja povabimo svoje kolege. Za vsakega povabljenega kolega prejmemo dodatne 3 interaktivne videoposnetke.
Edpuzzle je orodje za ustvarjanje interaktivnih videoposnetkov. V študijskem procesu ga lahko uporabljamo na različne načine:
- INDIVIDUALNO DELO – Študentom pripravimo interaktivni videoposnetek, s pomočjo katerega lahko samostojno spoznavajo novo vsebino. Medtem ko študent gleda videoposnetek, odgovarja na postavljena vprašanja, prebere dodatno ponujeno gradivo, posluša dodatno razlago, si ogleda dodatne slike ipd. Na takšen način lahko študentom podamo vsebino, ki ni prezahtevna in jo lahko preučijo tudi sami doma. Samo orodje pa poskrbi, da učitelj pridobi rezultate posameznega študenta.
- Primer uporabe na področju zgodovine: Vikingi
- DOMAČA NALOGA – Študentom lahko interaktivni videoposnetek podamo kot domače delo. V tem primeru lahko interaktivni videoposnetek predstavlja učno gradivo z dodatno razlago o že obravnavani vsebini, kot gradivo za preverjanje razumevanja obravnavane vsebine ali kot utrjevanje in ponavljanje pridobljenega znanja.
- Primer uporabe na področju fizike: Newtonovi zakoni gibanja
- FORMATIVNO PREVERJANJE ZNANJA – Pripravimo lahko kratek interaktivni videoposnetek, ki ga podamo študentom med predavanji ali vajami z namenom sprotnega preverjanja znanja. Tako učitelj kot študenti pridobijo povratno informacijo o poznavanju določene vsebine.
- Primer uporabe na področju poučevanja tujih jezikov: Angleška slovnica
- PONAVLJANJE IN UTRJEVANJE ZNANJA – Interaktivni videoposnetek lahko zasnujemo tudi za ponavljanje in utrjevanje že pridobljenega znanja.
- Primer uporabe na področju glasbe: Klasična glasba
- UVOD V VAJE – Na začetku vaj si lahko študenti v interaktivnem videu ogledajo postopek izvajanja eksperimentov, ki jih bodo izvajali v nadaljevanju. S tem ponovijo že pridobljeno znanje, ki ga bodo potrebovali za izvajanje eksperimenta.
- Primer uporabe na področju kemije: Eksperiment
- AKTIVNI POUK – S pomočjo orodja je mogoče zasnovati interaktivni videoposnetek, ki predstavlja glavino predavanja, študenti pa so pri tem aktivni. V tem primeru videoposnetek vsebuje različne aktivnosti.
- PROJEKTNO UČNO DELO – Ker gre za enostavno orodje, lahko študentom pripravimo projektno delo, katerega cilj bo interaktivni video s pomočjo orodja Edpuzzle.
- Primer uporabe na področju kemije: Prikaz eksperimenta
Orodje lahko spoznate na naslednjih spletnih delavnicah, ki zajemajo širšo predstavitev izbranih vsebin (obseg aktivnosti 16 ur, v času 21 dni odprtosti delavnice):
Bolj fokusirano na določeno temo pa lahko orodje spoznate v naslednjih spletnih delavnicah, ki osredotočeno predstavljajo posamezne segmente izbranih vsebin intenzivnih spletnih delavnic (obseg aktivnosti 8 ur, v času 7-12 dni odprtosti delavnice):
Orodje pa lahko spoznate bolj praktično tudi na delavnicah v živo, kjer se lahko z izbranimi vsebinami seznanite v neposrednem stiku v učilnici ali kot v podporo delu v spletnih delavnicah (obseg aktivnosti 4 ure v istem dnevu):